Meet them!!!

Bismillahirrohmanirrohim,
Hi assalamualaikum....Kejadian ini berlaku pada hari sabtu, 1 dec dan skrang saya baru nak update. Maafkan saya kerana terlambat, tapi kan! Mungkin entri kali ni menarik sikit hihi :p

Percaya atau tidak anda harus percaya! Sebab..............................saya jumpa Ed & tasha! Ini bukan nak berlagak, tapi cuma nak kongsi pengalaman. Pengalaman? Pelik. Haha btw, saya memang dah tahu lama dah yang ed dgn tasha nak perform dekat time square (ts) semalam, jadi saya plan untuk menghadirkan diri ke ts semalam! Semata mata hanya untuk jumpa SYED SHAMIM <333 & TASHA MANSHAHAR <333 Am i sweet? eyuu hahaha.

Ekcewli, saya sampai keyel lambat gila. Rasanya dalam pukul 7 lebih, tengah senja ._. Sedih kan? Tak pernah seumur hidup ai keluar lelambat ni. Hujan lebat masa tu cemana nak keluar kan? Terpaksa tunggu hujan reda sikit. Tapi takpa, walaupun terlepas tk dpt tengok ed dgn tasha perform, at least ai dapat bergambar dgn mereka! k0 ade~ hahaha. Saya bergurau, saya cuma nak bagi anda sengih jer, bukan berlagak ye :p

Sampai je dekat ed, terpaksa tonton drama ed dgn 'peminat' dia maybe. Boleh pulak mereka berborak depan hak0~ haha it's ok, walaupun mereka berborak lama gua tetap dpt brgmbr dgn dia! Oh my darling ed~~ Kah kah kah geli nyah. Pastu pastu pastu en saya cakap dekat ed cemni "ed, nak brgmbr lagi sekali boleh. Buka lah spec mata baru comel sikit" Pastu pastu pastu pastu en, ed jawab dgn suara dia yg manja......"ala taknaklah buka tak hensem, pakai baru hensem" OMG, SO CUTE. hm ok! ok ed ok!! haha tiba emo. Pelbagai reaksi muka kami lakukan semasa bergambar, semuanya comey comey belaka......

Selesai sudah sesi bergambar saya dgn ed, sesi brgmbr dgn tasha manshahar pula! Wiwit :B Masa bergambar dengan tasha gua rasa gua tinggi si0t~ hahaha mungkin saya pakai wedges. Kalau saya tak pakai, saya pakai flast shoes je mungkin saya nampak lebih pendek dari tasha wkwkw. Takpa kami tetap comel! Eh tiba haha. Tasha kata "ok jom kita brgmbr lagi" saya pun jawab sambil menanya........"ok, nak buat gaya apa pula" tasha pun jawab "hmm buat je gaya apa apa, spontan sikit" so ak0 pun buat aku muka gedik cikit~ hahaha. I told you ah, tasha comel gila bila buat muka! Serious comel!

Saya ingat kan nak suruh ed dgn tasha sign my bag!! Tapi time tu tengah eksaited sngt...............So lupa!!!!!!!!! Ugh tuhan tolong hambamu ini!!!!!! Hahaha teruk beno. Takpa lah, asalkan dapat bergambar. Ed dgn tasha serious sporting gila oi. Sporting gegila ah wei.

So this is me w @ed_acoustica <33333 Oi oi korang, dia handsome + comel + sangt! Hm boleh cair hak0 cenggini~ ha ha ha ha.

Again, again, again and again with ed <333 OMG! Dia rapat gila weh time ni, dia ajak buat peace. So, me buat jelah! hikhikhikhikhik saya bukan menggatal yo, sayo cumo nak brgmbor jo dongan dioo, yolah mamat hensem lagi comel ye dok, haha bahasa pe pulak dah keluar ni~

Nawh! W @tashamanshahar <333 Nampak tak nampak tak yang kami macam sama tinggi? Nampak en en en en?! Kah kah sebab saya pakai wedges ah kalau tak saya pendek.......tian taye xp Gambar ni nampak comel kan? Hahaha gedik je hak0 buat centu ~.~

Saya mohon maaf ye kerana gambar tidak berapa jelas dan kabur. Saya tangkap gambar ni semua guna kamera handphone je, kualiti kamera handphone pulak tak lawo. Time tu kat situ gelap hm mmg tak lah kan. Kalau tak gmbr okay sikit......hm

ey hei! Now i'm #Tashedsclusive!!!! So coooool en hastag dia?! Mungkin korang ingat saya ni obses sngt dengan diorang kan? Hm hm actually i'm not, I'm just their fans! Eh i means their big fans! And now i'm #Tashedsclusive. Eh ni dah kenapa tiba tiba speaking? Kita kan orang 'malay' kah kah. I just love the way they song <3333333333 Cair habis. Especially ed ed ed ed dan ed. OK. Saya minat gila dgn ed sebab...........entah hahaha kalau saya laki mungkin saya akan tergila gilakan si tasha tu hikhik.

To ed and tasha: I'm so glad met you guys! You treat me so well! Tq so much for being nice to me, I hope we can met again after this! Much love! xx tayunk korang kewtart-kewtart :p

Saya berharap sangat semoga entri saya yang ini dibaca oleh ed dan tasha, I hope so! xx Sincerely from your big fans!!!! :* Assalamualaikum.....