1, new post

Assalamualaikum..
Hai *lambai tangan* Ssup semua? Sihat? Well, i'm great! Sekian lama saya tak update blog. Begitu lama!! Tapi tak kira pula berapa lama tak update. Ni nak cakap sikit ni, saya dah buang semua post yang lelama, sebab nak buka buku baru. Lol ayat cam..................................haha. Lol.

Saya sekarang makin comel, lol takda mengena pun! Hahaha, saya bosan lah. Tak tahu nak taip apa sekarang ni *think*....................Hidup saya semakin sedih sekarang. Hm ayah dah pergi tinggalkan saya, mohon lepas ni janganlah ada sesiapa lagi yang saya sayang pergi tinggalkan saya :'( Saya sebenarnya sayang semua kawan kawan saya, mari saya mention nama mereka! Lol. Dekya, shaffeera, qamelya, aiendatul, adeef, akem, nabilah, balqish, amira, and others!! Tapi saya sayang lebih kepada Dekya sebab..............................

She my bestfriend! Yes besfriend till jannah, insyallah. I love her so much! Tapi saya sayang juga kawan kawan saya yang lain. Uhm, mohon jangan sentap *muka comel* Mungkin sampai sini je kot, sebab saya tengah blur, blank dan sewaktu dengannya, so saya takda idea nak taip amenda.

So, bye assalamualaikum....... Tcare reader! x