Raya with mah girls!

*ketuk pintu* Assalmualaikum...... Ada orang tak? *bayang bayang putih* *nyorok bawah selimut* Lol.
Hai hai semua! Kini saya kembali lagi, selamat hari raya semua! Duit raya berapa dah? Banyak?! Jom belanja saya tengok wayang! Hahahaha haritu saya pergi beraya dengan gurgirl saya, dekya & thahirah si gigi pagar lol hahah maaf thahirah...... Banyak lah juga rumah yang kami pergi, dalam 5buah rumah centu ah! Duit raya pun asyuk~~~~~~~*tayang duit* Mula mula dekya dengan thahirah ke rumah saya lepastu pergi rumah Eya! Schoolmate lama saya, lepastu rumah Iskandar, kawan dekya and thahirah lepastu rumah dekya lepastu rumah thahirah! Ha cukup en lima buah rumah? Lol Ok malas nak taip pepanjang tengok jelah gmbr k
Saya dengan besfwend saya. Amira Aznida! kami gojes bukan? *tutup muka malu* Alahai gedik sial

Love dis! Cos......I'm look so beautiful! hahahaha perasan much! W thahirah

Gambar ni di snap oleh dekya, bff saya. Dia photographer! Dia terror gila kalau bab bab ambil gambar ni

And the last one! Snap by her, lawa bukan? Tapi edit saya yang edit kuikui.
Ok saya tak tahu nak merepek pe dah, bye assalamualaikum! x
Sorry cerita saya tak menarik *menangis* Eh tiba. Kbai