Enjoyable day w em!

Assalamualaikum dan hai semua! Amacam hidup, semua ok? Harini saya nak cerita pasal birthday girl kawan saya. Nama dia chenur, dia tak berapa lawa dan tak berapa comel. Kahkah dajal kawan sendiri, lol. We had a very enjoyable day!! Saya dan kawan saya buat surprise dekat chenur, tapi tak berapa nak surprise. Sebabnya semua telur yang kitaorg baling semua tak kena dekat dia. Yang kena tepung, tepung pun boleh! Padan muka chenur, satu badan dia penuh dengan tepung.....Beg sekolah dia paling teruk (jelir lidah) tudung, baju and blabla.........After buat surprise dekat dia peseuma kitaorang bergmbr. Here some photo!
Time ni tengah tunggu chenur and fifi sampai.................(eksaited)

Lol duckface everywhere *~*

W nana dengan muka kami yang sangat comel...

Ok guys, perhatikan gambar ni betul betul. Kita orang macam kembar bukan? (berlagak face) Kahkah ramai kata kami cam kembar. Wkwkwkw biasalah besfriend en? Semua benda kena sama :p
I lap chu amira aznida bt rosli <3 :*

Aftr surprise for chenur! Lihatlah kami sekeluarga, seluruh badan dipenuhi dengan tepung gandum yang sangat.......uhmp tapi fun habis!

WE! Again dakpes everywhere~ Hahaha tapi comel en en en?
Thnks bal, cos jadi jurukamera kami semua :*

Me w our photographer, Qish, xx thnks so much for being our photographer!! (oh my english)

Hooooray!! Seronok gila bukan? Paling takleh blah muka fifi, hahahahahahahaha (evil laugh) Macam makcik makcik~ Dia juga yang cakap :p Hehe love em, xx

This time! Me and bella, baling tepung banyak banyak kat chenur, dan dalam gmbr ni saya tengah terkangkang -.- OMG cam tak senonoh je.......Lol, seriously happening gila time ni! Harap birthday gua pun mereka buat cemni tapi lagi teruk ah....Ceh nak juga

Cukup sampai sini sahaja cerita saya untuk hari ni. Ceh cam bagi ucapan pula! Maklumlah nak exam dah kan, praktis dulu. Bye assalamualaikum,xx