Happy Birthday to me!!!!

Hi, assalamualaikum semua! Sebenarnya, hari lahir saya dah lepas 11 oktober haritu, sekarang dah berapa hari bulan dah, baru nak post, uhuks. Em, tak tahu nak start cerita cemana. Em em em em..............(think) Ok, on my birthday my gang buat surprise untuk saya! Sebenarnya dah boleh agak dah yang my gang nak buat surprise! Ingat en surprise baling tepung ke pe en......Rupanya surprise ada cake!!!! wuwuwuwuwu, terharu sangat bila diorang buat surprise centu. Diorang nyanyi lagu, and then diorang suapkan kek kat mulut saya!! Ahaks terharu kuasa asdhjnkyljyfj7354557hjfj lah! First, my bestfriend yang suap en and then my gang! By the way beb, thankyou for da surprise! I'm really appreciate that!!!!! Sebenarnya en saya tak tahu nak taip apa.......That's why ayat cam tunggang langgang je *~* Eh eh, my family pun ada buat surprise tau! Huhuhu terharu juga sebab kakak saya yang paling "kedekut" tu ah yang belanja saya! Har har, dia belanja makan pizza and then cake! Katanya nak dekat seratus lebih......Eleh kisah pula haku, hahaha seratus lebih je, pe salah nya sekali sekala belanja aku sampai seratus lebih en hihi.
Gambar dekat atas ni lah yang kakak ku belanja sampai seratus lebih tu~~ Jet jet ah dia hahaha. Pizza hut, cake!! SEDAP WEH (telan air liur) Saya dapat hadiah gak dari gang gang saya, banyak ah juga. Thnks kekawan sekalian <3333333 Ummi saya bagi hadiah beg dengan topup! Hahahahahah topup 10 ringgit je :( Takpa ah, saya bersyukur! Eh haaaa thanks juga kepada twitter user and facebook user yang wish my birthday tu!!!! Thnks so much!!!!! Uhmp uhmp, dunno nak taip pe dah......Dah ah, nak sambung menari Oppa Gagnam Style!! Har har har ok bye.