Hari terakhir bersama 2 Kasawari :-(

Assalamualaikum, hai (lambai tangan) Maaf ye sebab lama dah tak update blog, hmp maklumlah saya tak banyak cerita nak di share. So jumaat lepas hari terakhir saya bersama 2kasawari, kelas paling awesome. Maybe?? lol masuk form 3, tak sure lagi sama kelas ke tak! Tapi saya harap saya sama kelas dengan gang saya! Balqish, eqqa, nela, nana, dyna, fifi, mira and yuyun.......Eh yuyun dah pindah lah! :( Hmmmmm sad me is sad! Dia penolong saya, dia baik gak tapi kekadang annoying habis -..- hehehehe jangan marah haku yun. Masa nak balik hari jumaat tu, everyone in da school menangis! So sad......Saya nangis gak tapi tak teruk cam mira and nela ;p hehehe jangan marah beb!! Saya harap jugak masuk form3 nanti saya sama kelas dengan bff saya, Dekya!! Insyallah.....
Schoolmates!! Lai lai cari mana satu saya, paling depan tu comel en? Eqqa nama nya, maaf dia tak single xp hehehehe. Miss dis time so much oyeh xx

To 2 kasawari: Saya ketua kelas yang agak comel ni (mohon jangan muntah) Saya minta maaf kalau ada buat salah, sakitkan hati korang, bersikap tidak adil di dalam kelas (pasang lagu yuna-ini tidak adil tidak adil bagiku) selalu buat bising (harap je ketua kelas) minta maaf sangat sangat eh. Mohon di maafkan :')

To nurrun: Weh yun, gua minta maaf kalau gua ada sakitkan hati lu, gua selfish ke, gua minta maaf sangat sangat yun! Bila dapat tahu kau nak pindah, sedih weh sedih.....Cuma air mata je tak dapat nak keluar. Hm harap dekat sekolah baru nanti kau berjaya dekat sana! Selalu dipuji oleh guru-guru! Exam pun lulus semua, insyallah. Kau kan pandai. Jangan lupa aku dekat sini ye! Jangan lupa 2kasawari juga nurrun :') Kitaorg semua sayang kau!

Ok sampai sini je, saya nak smabung makan!! Hehehe bye xx